In 5 stappen een traplift bestellen
Wilt u meer weten over het bestelproces?
Bekijk dan ons filmpje. In dit filmpje leggen wij precies uit hoe het proces van het eerste contact met de adviseur tot de bestelling in elkaar zit. Onder het filmpje leggen wij het proces nog even in tekst uit.
Een traplift bestellen, hoe werkt dat?
Een traplift in uw huis laten plaatsen kan voor u ingrijpend zijn. Daarom nemen wij bij Handicare Trapliften de tijd om u zo goed mogelijk te adviseren. Het traject van een afspraak met een adviseur tot de montage van uw traplift zit als volgt in elkaar:
1. U maakt een afspraak met een Handicare adviseur
U maakt een vrijblijvende afspraak met de adviseur van onze lokale Trapliftpartner of dealer. De adviseur of een andere medewerker zal u telefonisch enkele vragen over uw situatie stellen en een afspraak met u inplannen.
2. U krijgt deskundig advies
Een ervaren en professionele adviseur komt bij u langs om uw persoonlijke situatie te bespreken en om u advies te geven over alle mogelijkheden die er in uw situatie zijn. Onze trapliftadviseur zal graag met u meedenken en zal u, dankzij zijn ervaring, altijd een passende oplossing kunnen bieden. Hierbij wordt rekening gehouden met alle aspecten en situaties.
Tijdens het bezoek zal de adviseur uw trap opmeten met speciaal voor Handicare ontwikkelde apparatuur. Door deze meetgegevens te combineren met uw persoonlijke wensen, kan hij u een persoonlijke offerte aanbieden.
3. U ontvangt een persoonlijke offerte
Vervolgens kunt u de offerte op uw gemak bekijken en eventueel met anderen in uw omgeving bespreken. Wanneer u akkoord gaat met de offerte, wordt de traplift besteld en zal deze in productie genomen worden in onze fabriek in Nederland of Engeland.
4. Uw traplift wordt gemonteerd
Wanneer de lift naar uw persoonlijke wensen is geproduceerd, krijgt u bericht over de montagedatum. Een getrainde technieker zal uw lift, binnen een halve dag, vakkundig installeren. Wanneer hij de traplift op de traptreden gemonteerd heeft en de lift gebruiksklaar is, zal hij instructies geven over het gebruik van de lift. Hij oefent met u tot u volledig vertrouwd bent met de lift. Wanneer alles duidelijk is, laat hij de trap uiteraard netjes en schoon voor u achter. En u, ú kunt meteen gebruik maken van uw traplift!
5. Service na aankoop
Ook na de aankoop van uw traplift zit u bij Handicare goed. Wij hebben namelijk een uitstekende, altijd bereikbare service dienst opgezet met onze Trapliftpartners. Als u dan onverhoopt een keer storing in uw lift heeft, is er altijd een technieker in de buurt die u snel kan helpen, dag en nacht.
Meer weten?
Wilt u meer informatie over het bestellen van een traplift, of over onze producten en diensten? Neem dan contact op met 0031 (0)72 576 8888 of vul ons contactformulier in. Op werkdagen zijn wij tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar.
Onze Partners
Lokale partners in heel België
Ook in uw regio is één van onze partners aanwezig.